Pagina's

donderdag 29 mei 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje zien. Als basis heb ik de Shape Art mal 470.713.110 gebruikt. De grootste mal heb ik uit wit cardstock omgetrokken en uitgeknipt. Daarna nog 2 kleinere maten uit designpapier. Het designpapier is van Noor! Design. 


Achter de bloemetjes links heb ik de Paper Art blaadjes 472.948.002 geplakt. En links van de stempel nog de Paper Art vlinders 472.948.007 geplakt. Linksonder de kaart heb ik een stukje Softboard geplakt. Deze heb ik eerst bewerkt met Versamark, daarna embossingpoeder erover gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool. Verder nog Noor! Design mallen gebruikt. De stempel Bella heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Label Romantic  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren      Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Een fijne dag nog en hebben jullie vragen, stel ze gerust!

Liefs,
Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten