Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Flowers

Vandaag laat ik jullie eens iets anders zien, namelijk een klein canvasdoekje van 15 x 15 cm.

Deze heb ik eerst lichtjes bewerkt met Gesso.
Daarna de mal van Dutch Doobadoo - Bricks 470.715.002 hierop gelegd en bewerkt met Creall structuurpasta. Dit goed laten drogen en daarna de steentjes bewerkt met Distress inkt Gathered Twigs.
Ook de zijkanten van het canvas heb ik geblend met deze Distress Inkt.



Daarna uit Kraft cardstock 2x een raam 6002/0198 gestansd. Bij 1 raam heb ik de raampjes weggesneden zodat je alleen het frame overhoud. Dit is je onderste raam, daarop plak je het raam mét de raampjes met wat 3D kit, zodat deze hoger ligt.Het raam heb ik geplakt op papier uit het paperpad Wood Textures 6011/0304.

Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Flower Pots  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - Bricks

Achter het raam wat Paper Art bloempotjes 472.948.019 van Dutch Doobadoo. De potjes zijn bewerkt met Fran-táge Aged Taupe en de blaadjes en bloemen met de Copic Markers. Bovenlangs een vlaggenlijn, deze zijn ook gestansd met papier uit het paperpad Wood Textures 6011/0304. De letters zijn gestansd met Alfabet mal 6002/0139. Voor de afwerking nog diverse bloemen en wat plakparels.

Ik hoop dat ik jullie met dit project ook weer kan inspireren.

Liefs Jenine xXx

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, en schitterend uitgevoerd!! Echt heel erg mooi!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg!! Mooi gemaakt....krijg er weer enorm inspiratie van!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen