Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Enjoy the Journey

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de nieuwe Card Art Pillowbox 470.713.500 gemaakt. Ze zijn zo leuk om als cadeauverpakking te gebruiken.  In het midden heb ik een cirkel geknipt uit de Fabric Art Imitatie Leather Turquoise 456.070.312. Hierbovenop heb ik de Mask Art Sun 470.715.026 gelegd en lichtblauwe modelliercreme gesmeerd. 


Daarna de mask stencil er voorzichtig afgehaald en de modelliercreme laten drogen. De cirkelmal en de geschulpte rand erom heen zijn ook als mal in de pillowbox mal verwerkt. Net als een ovaal met een leuke rand erom heen. Is dit niet handig? Ook erg leuk om hier bijvoorbeeld een tekststempel in te stempelen. Onderaan de box heb ik nog een Paper Art border 472.948.020 geplakt. 

Ik heb de volgende artikelen gebruikt:

 

Ik hoop dat jullie de pillowbox leuk vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


Monique

4 opmerkingen: