Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

Congratulations

Vandaag laat ik jullie weer een flessenhanger 470.713.005 zien, gemaakt met deze geweldige mal.


Ik vind het zoooo leuk om op deze manier het geven van een fles een stuk persoonlijker te maken.
Onderaan zet ik alle materialen die ik gebruikt heb op een rijtje.


De flessenhanger omgetrokken op kraft en uitgeknipt.  Achter het afdrukje een label Art met tekst. Zo eenvoudig en lekker makkelijk. Op het vel zit altijd wel een tekst die passend is. In het Nederlands of in het Engels. De Cardboard pijlen 470.309.702 eerst zwart geverfd en daarna met een Molotov Marker stipjes gezet.

Onder het afdrukje de kant en klare Gears 479.002.001 geplakt met een plakpareltje in het midden.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

    

Groetjes,


1 opmerking:

  1. Fabulous bottle tag, I love the image and all the embellishments.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen