Pagina's

zondag 4 mei 2014

Congrats

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de mooie bloemen Shape Art mal 470.713.105. Het designpapier komt uit het paperpad Noor! Design Baby Girl 6011/0023. Achter het afdrukje links boven nog de blauwe ronde mal 6002/0304. Ik heb op deze kaart ook iets nieuws verwerkt, namelijk de nieuwe ronde tekststempels 6410/0096. Deze heb ik gestempeld met VersaMark en daarna witte embossingpoeder er overheen gedaan. (en verhit met de heattool)


Onderaan nog de filmstrip 6002/0278. Deze heb ik doormidden geknipt en aan de beide kanten achter het afdrukje weer vastgeplakt, zo kan je hem nog iets verlengen. Anders kwam hij bijna niet achter het afdrukje heen. De cadeautjes stansen 6002/0350 passen ook perfect bij dit leuke stempeltje van Wild Rose Studio - Bella's Birthday.Verder voor de afwerking nog een stukje kant, een bedeltje, bloemetjes en blaadjes van Dutch Doobadoo. Het stempeltje heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier: 



Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Liefs Jenine xXx







2 opmerkingen: