Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

Bella with Daisy

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de Dutch Doobadoo Shape Art mal 470.713.010. Voor de basis het ik wit cardstock gebruikt. Het gebruikte designpapier is van Studio Light - Janneke Brinkman. Om de kaart heb ik een roze lint gewikkeld. Het stempeltje is van Wild Rose Studio - Bella with Daisy. Deze is ingekleurd met l'Aquarelle.


Links boven de mooie Vintage Flourishes vlinder 6003/0023 en rechts achter de bloemen nog het hoekje 6002/0148. De bloemen zijn van Joy! Crafts - Artificial Flower 6370/0052, 6370/0055 en 6370/0058.
Deze kaart kan je natuurlijk niet laten staan met een kaartenstandaard achter de kaart, door de ronde vorm valt hij zo om. Deze sjieke kaartenstandaard 6002/0123 van Joy! Crafts is daar dus ideaal voor, deze heb ik uit groen kaartkarton gestanst.


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


1 opmerking:

  1. Leuke kaart heb je weer gemaakt met de shape art mal! En het afdrukje is een schatje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen