Pagina's

dinsdag 13 mei 2014

Believe in your Dreams

hallo allemaal, vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen voor vandaag heb ik een kaartje voor jullie.
De achtergrond is gemaakt met acrylverf en modeling pastehet masker is een van de nieuwe voor de maand mei, butterfly productcode 470715500, is deze niet echt supertof?  ik vind van wel, met een sponsje heb ik de vlinder nog wat laten glimmen door wat goud van decoart aan te brengen. 


Het lieve elfje heet Pansy en is getekend door Rick St Dennis en is ingekleurd met de volgende copics:
C5, E000, E01, E02,E13,E17, B0000, B39, B93, B95, B97, BV00, BV25, Y12,Y21, YG0000,YG03 and YG99

Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Butterfly

De bloempjes komen uit de hobbywinkel en zijn ook gekleurd met copics. Kleur de randjes en bespuit de bloem met activator. De inkt wordt dan verdund en de rest van blaadjes krijgen ook wat kleur. ...snel en gemakkelijk.

groetjes 



1 opmerking:

  1. hallo mijn vraag is hebben jullie ook een stencil met tekst!! Mvg Anneke Hoornstra!!

    BeantwoordenVerwijderen