Pagina's

zondag 6 april 2014

Handmade With Love


Hallo allemaal , 
De nieuwe  collectie is uit en wat zijn de producten weer leuk ! Ik ben aan de gang gegaan met een aantal producten. De theepot mal 470.713.500 is zo leuk in het gebruik , hieronder een beschrijving hoe je hem gebruikt. 


Het papier wat ik heb gebruikt is de nieuwe  lijn van craft emotions en deze kunt u hier vinden.


Ik heb er een kadootje van gemaakt met een gepimpt potje jam. Om de deksel het  ik het nieuwe fabric art gebruikt400,903.011. Aan de pot hangt een label wat uit een vel label art 474.007.003 komt .Dit zijn vellen van kraft met verschillende labels met teksten erop . Zo handig!

TUTORIAL THEEPOT :


STAP 1
Leg de mal op cardstock en trek de buiten lijnen om


STAP 2
Knip de potlood lijnen uit en ril de ril lijntjes.


STAP 3
Trek de binnen lijnen om op design papier en knip deze uit.


STAP 4 
Puzzel de juiste stukjes op de basis theepot en plak deze vast . Plak je kaart dicht  aan de deksel van de theepot . Hang een label aan de theepot en decoreer deze naar eigen smaak


Succes en ik hoop binnenkort een heleboel theepotjes tegen te komen in blogland.

Groetjes,
Raf


Geen opmerkingen:

Een reactie posten