Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Geluk zit in de kleine dingen...

Hoi allemaal,

Weer een kaart gemaakt met de mooie Shape mal. art. nr.470.713.103.


Daarop weer een maatje kleiner Cardboard 472.309.002 geplakt en nog een maatje kleiner Desingpapier.
Het afdrukje heb ik uitgeknipt en op een Noor mal geplakt.


Onder haar rok heb ik de stans van Noor! gebruikt. Deze heb ik twee keer gestanst in verschillende kleuren. En daarna op elkaar geplakt, maar dan een stukje verspringend, zo lijkt het dat de letters een schaduwrandje krijgen.


Als tekst heb ik een label gebruikt van de nieuwe serie Label Art. art.nr.474.008.001.
Dat is zo makkelijk. Je kiest een passende tekst, drukt hem uit het vel en klaar ben je.
Ik heb wel het randje nog bewerkt met wat distressinkt, zodat die mooi kleurt bij de rest van de kaart.


  Dutch Doobadoo - Cardboard - Pijlen  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Woord labels 

Hier alle Dutch Doobadoo artikelen die ik op deze kaart gebruikt heb.
Groetjes



2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er mooi uit!

    Gezellige kleuren! Een plaatje om te zien.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Ik hou van die kleuren. Ik had mijn oog al op deze stempels laten vallen maar wilde ze eerst even in het echie zien. Nu vrees ik dat ze op mijn wensenlijstje terecht gaan komen. :0)

    Gr. Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen