Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Friendship


Wat word de Theepot mal 470.713.500 die ik voor Dutch Doobadoo heb mogen maken goed ontvangen. Ik denk dat ook het prijsje het hem wel doet. Hij kost slechts € 3,95 per stuk.



Ik ben natuurlijk zelf ook aan de slag gegaan met een theepotje. 





Ik heb de mal overgetrokken op cardstock van Colorcore van Tim Holtz. Als je dit opschuurt krijg je een vintage effect doordat de kraft binnenkleur tevoorschijn komt. Ik heb designpapier van Graphic 45 gebruikt. Ook de opgeplakte stukjes van designpapier kun je weer overtrekken met je mal en uitknippen.



Het ronde venster heb ik uitgesneden en hier een stukje mica achter geplakt.



Ik heb er ook een zakje met wat theezakjes bijgemaakt. Hierop een houten labeltjes met daarop de tekst "Time 4 Tea" gestempeld uit een Noor! Design stempelset.



Rondom het handvat heb ik rood lint geknoopt met wat roestige belletjes. Het kraft label 474.007.001 komt uit de nieuwe serie Label Art van Dutch Doobadoo. Dit zijn kant-en-klare uitdrukvellen.




Het zakje met de thee kun je dus weer in je theepotkaart steken.



En nog even het totaalplaatje:



Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie theepotjes. Komen jullie ze aan ons showen in onze Dutch Doobadoo Facebook groep?



Iedereen een fijne dag gewenst, geniet van het zonnetje!
Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten