Pagina's

zondag 16 februari 2014

Voor Jou

Hallo allemaal,

Hoe leuk is het om een persoonlijke draai te geven aan een cadeautje.
Op deze manier wordt het geven van een fles toch een stuk leuker.
Doe er een flessenhanger om die je versiert naar je eigen smaak.


Je kunt dat heel eenvoudig doen door hiervoor deze mal te gebruiken
Je legt hem op het cardstock dat je wilt en trekt hem om. Daarna kun je hem verder aankleden.


Ik heb eerst een mooi Design papiertje gekozen op de basis die ik van kraft heb gemaakt.
Daarop heb ik een stuk Sandpaper geplakt dat bewerkt is door het te embossen met de Dutch Doobadoo Mask Abstract (art. nr. 470.715.021). Het leuke is dat je dit na het embossen licht opschuurt, waardoor het motief lichter wordt en nog beter uitkomt.

 

Daarna het afdrukje erop en versiert.


Op het afdrukje heeft het meisje een gear in haar hand. En hoe toepasselijk dus deze Paper Art Gears ernaast geplakt. Ze zijn bewerkt met bruine embossingpoeder.


Ik hoop binnenkort vele flessenhangers te gaan zien. Lijkt me geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten