Pagina's

zondag 26 januari 2014

New Home

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij met het thema "Nieuw Huis".
Ik heb hier voor een gave digi van Sturaded Canary gebruikt. Deze heb ik gekleurd met mijn copics.
Natuurlijk horen daar ook items van Dutch Doobadoo bij en deze keer heb ik gebruikt:
Paper Art Keys 472.948.009 en Softboard 478.007.001.


Ik heb frantage op de keys gedaan en vanaf de onerkant verwarmd met mijn heattool.
Zo worden ze meteen wat sterker.
Voor iets meer detail in de kaart te brengen heb ik met een stencil 470.715.006  wat pasta opp het design papiert aangebracht. En daarnaast heb ik nog het Softboard 478.007.001 geplakt.


Wat bloemen en klaar is de kaart. Ik hoop dat jullie deze leuk vinden !

 Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 006  Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - keys
  
hugs Liz xx

4 opmerkingen:

  1. prachtig hoe je dat huisje hebt gedaan. schitterende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooie kaart en wat een details, super!!!
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er prachtig uit!

    Blijf kijken!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer Jolara!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen