Pagina's

woensdag 22 januari 2014

For You

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Cardboard Art vellen.


Dit is bij ons beter bekend als karton van dozen. Het werkt heel makkelijk. 
Je kan de figuurtjes zo uit het vel drukken en op je kaart plakken.
Ik heb er voor gekozen om ze eerst in kleur te verven en een randje te geven.


Hier zie je de hartjes. Ik heb drie verschillende maten gebruikt, geverfd en met zwarte stift een randje getekend.


Deze pijl is ook geverd en de tekst heb ik erop gestempeld.

Er zijn natuurlijk nog veel meer manieren om ze te bewerken, maar ik denk dat er nog wel meer voorbeelden hier gaan komen, want het is super leuk om mee te werken en ze geven je kaart ook extra diepte omdat ze iets dikker zijn dan stansjes.

  

Het eerste vel zijn de hartjes (art. nr. 470.309.003)
Het andere vel zijn de Arrows (art. nr. 470.309.002)


Ik hoop jullie weer een nieuwe inspiratie erbij te hebben gegeven.
Veel plezier met het werken met dit cardboard.

1 opmerking: