Pagina's

maandag 16 december 2013

happy holliday,s and a wonderful new year

Vandaag heb ik een kerst kaart gemaakt met heel veel Dutch doobadoo artikelen.
De vorm van de kaart is gemaakt met de nieuwe shape art mal  rechthoek 470.713.102


Ook nieuw deze maand is het Dutch doobadoo softboard art honeycomb 478.007.001
Geweldig mooi een vel vol waar je zelf stukken van kunt knippen en op kleur kunt brengen.
Ik heb het zwart gemaakt met inkt.


.
Natuurlijk mag de Dutch doobadoo paper art niet ontbreken op mijn kaart .
Ik heb de paper art varen blaadjes gebruikt 472.948.012
Op en rond mijn tekst stempel zitten  de kleine paper art sterren 472.948.005. De sterren zijn op kleur gebracht met een zwarte copic.

Dutch Doobadoo - Shape Art- 102

Ik hoop dat ik jullie weer van wat inspiratie heb kunnen voorzien.
Tot snel ,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten