Pagina's

zaterdag 14 december 2013

Darling

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien.
Ik heb 2 foto's van mij en Mister Wilson samen gebruikt.
Het papier wat ik heb gebruikt is een oude, maar erg mooie lijn van Pink Paislee. Deze heb ik helemaal gedistresst en daarna met vintage photo over de randjes heen gegaan.
Ik heb het design papier opgekruld en op elkaar geplakt, zodat er in het midden een leuke opening ontstaat.



Op deze layout kan je ook het nieuwe softboard zien van Dutch Doobadoo. 
Deze heb ik geknipt en in de hoeken van de layout geplaatst.
Super gaaf honingraad die ik een beetje heb bewerkt met inkt en inka gold. De artikelcode voor het nieuwe softboard is 478.007.001
Niet meer heel erg duidelijk te zien, maar het geeft wel die extra touch, dat is de dutch mask art die ik heb gebruikt Bricks 470.715.002.


Ook heb ik bij de klokken nog knoopjes gebruikt van de Dutch Paper Art, dit is artikelnummer 472.948.010, de knoopjes heb ik op kleur gebracht met een spray die ik ook op de layout heb ik gebruikt.
Hieronder nog een closeup waar je de knopen en het softboard goed kan zien. 

Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb Dutch Doobadoo Mask Art Bricks Formaat A5 Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - knopen

Ik hoop dat jullie de post leuk vinden en tot de volgende keer.
Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten