Pagina's

vrijdag 20 december 2013

A Stitch in Time

Hoi Allemaal, 
 vandaag heb ik een kaart gemaakt met enkele van de prachtige Doobadoo producten.


Ik ben gewoon gek op de zachtboard honingraat 470.007.001 die je kunt gebruiken op zoveel manieren. Ik heb het zachte board in de originele kleur gehouden , alleen de zijranden geïnkt  met vintage foto distress inkt. 
Het voegt diepte en textuur aan je projecten.
Ik heb het de pop-art Mask Stencil op de hoeken gebruikt van mijn kaart voor een beetje extra relief.
Als laatste heb ik gebruik gemaakt van het mooie Paper Art blaadjes 470.007.001 die ik heb gevormd met mijn vingers, door net iets vouwen in het midden en de randen te bewerken met vintage foto distress inkt.

Laser Art Blaadjes A5  Dutch Soft board A5

Hugs Liz xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten