Pagina's

zondag 13 oktober 2013

Gast Designer Sanne Rongen

Vandaag geven we het woord aan Gast Designer Sanne Rongen. Zij heeft mogen spelen met onze Dutch Mask Art sjablonen.


Wat leuk dat ik een keertje gast-designer mag zijn voor Dutch Doobadoo! Een hele eer! Ik ben voor jullie aan de slag geweest met de Dutch Mask Art stencils. Door middel van modeling paste breng je het patroon op je tag of kaart aan. Heel erg eenvoudig! Op kraft papier valt het lekker op. Met een paar kleine details erbij heb je al een leuke creatie. De stencils zijn ook leuk om te gebruiken bij het maken van een achtergrond voor je kaart:


Op deze babykaart gebruikte ik Chicken Wire-stencil.


Hier gebruikte ik de Bricks-stencil. Ideaal voor een verhuiskaart!


De Flower-stencil is hier goed te zien.


Er zijn nog een heleboel andere leuke stencils te koop. Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd met deze eenvoudige tags en kaartjes.

3 opmerkingen: