Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Tag van Henriette

Wat leuk dat ik als gastdesigner op het blog van Dutch Doobadoo deze tag mag laten zien.


Op deze tag heb ik verschillende swirls verwerkt die komen van een velletje Dutch Paper Art. Ze zijn wit en prachtig gelaserd waardoor er een heel fijn bruin randje te zien is als je het vel op wit papier legt.


Allereerst bovenaan de tag twee stuks van de halve swirls die middenin het vel zitten. Ik heb ze heel licht geïnkt met Distress Ink Walnut Stain omdat wit niet bij mijn tag past.


Op de hoek van mijn plaatje heb ik de allerfijnste swirl gezet en er een pareltje op geplakt.


Het plaatje heb ik geprint van het internet en gemat op een afgescheurd en geïnkt stukje cardstock. Onder het plaatje heb ik wondgaas geplakt. Rechts onderaan heb ik twee van de grote swirls gezet die ik op het breedste gedeelte iets door elkaar heb gestoken zodat er een mooie hoek ontstaat.
Ook op deze hoek heb ik pareltjes geplakt.

Groetjes Henriëtte









1 opmerking: