Pagina's

maandag 23 september 2013

Home is where the Heart is

Vandaag weer een creatie van mij, Miranda.

Dit keer heb ik de ijskristallen 472.948.003 van Dutch Doobadoo Paper Art gebruikt. Deze zijn super mooi en zeer gedetailleerd. Ik heb dit keer een dorpje gemaakt met huisjes van Sizzix bewerkt met Dylusions inkt. de dakken zijn gemaakt met een randjes snijmal van Do-Art uit papier dat ook is bewerkt met Dylusions. Daarna de dakpannen en bakstenen gedoodled met witte markers. De schaduwen zijn aangebracht met een houtskoolpotlood, Het hekwerk is ook van Sizzix. 


De lucht is ook gemaakt met Dylusions inkt en stempels (blaadjes). De sneeuwvlokken heb ik vastgeplakt met gel medium (mat) omdat dit ook zonder vlekken opdroogt. Op een apart stukje van de craftmat heb ik de sneeuwvlokken ingesmeerd met gel medium en op de achtergrond geplakt. 


Ik hoop jullie allemaal aankomend weekend te mogen begroeten bij Doe@Ding in Spijkenisse waar ik vrijdag en zaterdag een demo geef met de producten van Dutch Doobadoo.


Klik op bovenstaand logo voor meer informatie  over de demonstratiedagen.


1 opmerking:

  1. Hoi Miran, dat ziet er leuk uit zeg! Het zal een leuk weekend worden en ik wens je veel plezier! Helaas kan ik er niet zijn want heb zelf een workshop in Amsterdam. liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen