Pagina's

zondag 8 september 2013

Hoera


Hoera ik ben weer aan de slag gegaan met Dutch paper Art, wat is dat leuk om mee te werken.
Deze keer heb ik een tag gemaakt en heb er de "Dutch paper art" vlinders en hartje op gebruikt.


Ik heb de schildpad gekleurd en in combinatie met een Paper Art hart maakt het toch extra schattig?


Op de vlinderrand van Noor! Design die ik eerst heb gestanst, heb ik de mooie gedetailleerde vlinders van "Dutch Paper art" artikelnummer 472.948.007 op geplakt, zo krijgt zo'n vlinderrand weer een heel andere uitstraling!

Tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit, wat een mooie tag ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke tag. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen