Pagina's

dinsdag 17 september 2013

Hip Hip Hooray

Dit keer een CAS (clean and Simple)  kaart van mijn hand!
Het is niet iets wat ik gewend ben om te maken, maar natuurlijk wel eens leuk om jezelf op die manier uit te dagen....



De basis is wit cardstock, waar ik met witte structuurpasta en het Dutch Mask Art stencil "Fabric"  het structuur op heb gemaakt, en wat geeft het een gaaf en verrassend effect. Verder is het scrappapier dat ik heb gebruikt van diverse papierlijnen, de gestempelde tekst is van Kaiserkraft.


Op deze kaart heb ik het Dutch Mask Art Stencil "Fabric" 470.715.007 gebruikt. Dit stencil, en alle overige producten van Dutch Doobadoo zijn o.a. verkrijgbaar bij Harlekino in Gulpen. Aanstaande zaterdag 21 September mag ik hier een demo geven:


Ik hoop dat jullie allemaal gezellig langskomen op het gezelligste hobbyfestival van Limburg!

groetjes,


1 opmerking:

  1. hij is echtmooi, inderdaad geen echte Durvina kaart, maar daarom niet minder mooi, ik vind hem super geslaagd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen