Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Even voorstellen: Marley van der Heijden

Hoi allemaal,
Ik ben Marley van der Heijden, 24 jaar uit Eindhoven! Ik ben begonnen met kaarten maken ongeveer 5 jaar geleden, vooral scrapkaarten. Tegenwoordig vind ik het super leuk om layouts te maken en home-decor te pimpen =) Jullie zullen dus veel verschillende projecten hier tegen komen.



Ik vind het super leuk om bij het Dutch Doobadoo team te mogen horen en ik hoop jullie inspiratie te kunnen geven op dit blog!


Dit hartje is versierd met ontzettend veel leuke Doobadoo Dutch Paper Art laserfiguurtjes.
Het houten hartje heb ik aangekleed met Maja design papier en daarop 2 foto's van Mister Wilson die lekker aan zijn botje ligt te knauwen.


Hier zie je het hartje iets beter. Ik heb ook nog wat doilies gebruikt, veel bloemetjes, gehaakte bloemetjes, een border pons en veel bling swirls.


Hier dan een close up van de Dutch Paper Art; de swirl en het hoekje!
Zijn ze niet prachtig gedetailleerd? Ik heb deze bewerkt met 2 kleuren glimmermist.


Hier dan nog een prachtig hoekje. Een grote vlinder met daarin een kleiner formaat. Er zitten 3 ormaten op de vellen en ze passen super mooi in elkaar! 

 

Ook nog een stukje van de Dutch Paper Art swirl.


Hier dan nog 2 onbewerkte kleine Dutch Paper Art vlindertjes! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik wil jullie in deze eerste blogpost ook laten zien hoe je de Dutch Paper Art laserfiguurtjes van Dutch Doobadoo een mooi een kleurtje kan geven. Dit keer met Glimmermist en dat de kleuren mooi in elkaar overlopen.

Wat heb je nodig?
- Dutch Paper Art vellen (ik gebruik hier de swirls)
- Schaartje om de gelaserde figuurtjes los te knippen, dit kan eventueel ook met je snijmachine!
- Glimmermist (ik gebruik hier roze en geel van Lindy's Stamp Gang)
- Keukenrol


Stap 1 is om je keukenrol over de helft van het gelaserde figuur te leggen.


Hier spray je dan overheen tot het een mooie kleur heeft.


Leg nu je keukenrol op het gedeelte wat nog niet is gesprayt, laat het een heel klein beetje overlappen zodat de kleuren overgang mooi wordt.


Spray nu met de andere kleur over het gelaserde figuur.


Dit is dan het resultaat.


Veel plezier gewenst met deze tutorial en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter zou laten. Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Marley

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Dit project is heel mooi geworden.
    Succes, en ik ben benieuwed wat er nog meer van jouw hand gaat komen. Groetjes, Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marley heel erg mooi leuk project!
    Groetjes van Marja Brans
    http://marja1964s.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley,

    Wat heb je weer een schitterende creatie neergezet meid,ken je nu al een tijdje en weet eenmaal dat jij hele mooie creaties maakt,en de spulletjes van Dutch Dooobadoo heb je super mooi ver,en bewerkt.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi!! en dank je wel voor je duidelijke uitleg!
    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hart heb je gemaakt en de tutorial is duidelijk. Bedankt hoor.
    Hartelijke groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat is dat mooi! En bedankt voor de duidelijke uitleg. Heb ik zomaar weer wat geleerd! Groetjes, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf project Marley, echt heel erg mooi.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, die vellen zijn natuurlijk super handig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen