Pagina's

vrijdag 9 augustus 2013

Dutch Doobadoo Mask Art Stencils


Miranda en Raffaela zijn gisteren samen aan de gang gegaan met de Dutch Doobadoo Mask Art Stencils.
En natuurlijk mocht Dante ook mee doen, het zoontje van Raffaela. 
Geweldig toch om zo samen aan de gang te gaan .


En dan hier het resultaat waar jullie op gewacht hebben ...
Hoe mooi is Mixed Media, echt kunst in combinatie met de Mask Art stencils.
Er komen er 8 Mask Art stencils uit vanaf 1 september en zijn nu al te bestellen via pre orders
bij diverse winkels die je op de rechter zijbalk kunt vinden.

Dutch Doobadoo Mask Art Stencil 470.715.003 Giraffe


Dutch Doobadoo Mask Art Stencil 470.715.002 Bricks


Dutch Doobadoo Mask Art Stencil 470.715.004 Faded Dots



Dutch Doobadoo Mask Art Stencil 470.715.007 Fabric

  

Dutch Doobadoo Mask Art Stencil 470.715.008 Barbed Wire


Er zijn dus nog 3 andere Dutch Doobadoo Mask Art Stencils verkrijgbaar.
Wil je meer zien dan kun je ook altijd terecht op onze Pinterest pagina


Door op het logo te klikken kom je op onze pagina.



De artikelen van Dutch Doobadoo zijn o.a. te bestellen bij Doeading.
Klik op het logo



3 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind ze helemaal geweldig!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mallen ga ik kopen.
    Kan ik goed gebruiken bij het stempele
    en met de Pan Pastels. Groetjes, Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mallen ga ik kopen.
    Kan ik goed gebruiken bij het stempele
    en met de Pan Pastels. Groetjes, Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen